Provozní podmínky
§1 PŘEDMĚT PŘEDPISŮ
1. Obchodní podmínky definují pravidla poskytování služeb, odpovědnosti a pobytu v Imperiall Resort & MediSpa a jsou nedílnou součástí smlouvy, která je uzavřena podpisem registrační karty, jakož i provedením rezervace a/nebo zaplacení zálohy a/nebo celé částky splatné za pobyt v Imperiall Resort & MediSpa. Prováděním výše uvedených úkonů Host potvrzuje, že si přečetl a přijímá Obchodní podmínky.
2. Obchodní podmínky se vztahují na všechny hosty ubytované v ubytovacím zařízení
§2 HOTELOVÁ NOC
1. Standardní pokoj/chata Lux se pronajímá na hotelové noci.
2. Hotelový den trvá od 16:00 do 10:00 následujícího dne.
3. Host by měl podat žádost o prodloužení hotelového dne na recepci co nejdříve. Ubytovací zařízení nesmí vzít v úvahu žádost o prodloužení pobytu v případě využití všech ubytovacích zařízení nebo v případě hostů, kteří nedodržují platné předpisy.
4. Ubytovací zařízení si vyhrazuje právo odmítnout prodloužení pobytu hosta v případě neprovedení plné platby za stávající pobyt předem.
§3 REZERVACE A CHECK-IN
1. Základem pro přihlášení hosta je předložení průkazu totožnosti s fotografií zaměstnanci recepce a vyplnění a podepsání karty Při příjezdu dětí, v případě pochybností o splnění podmínky § 3 odst. 2 a 3, jsou opatrovníci povinni předložit doklad potvrzující věk dítěte.
2. Děti 0-3 let (do 3 let v den odhlášení) zdarma: spaní na posteli s rodiči, bez ložního prádla a ručníku, bez oběda. Maximálně dvě děti do 3 let mají pobyt zdarma nad nominálním ubytováním (věk podle data odjezdu)
3. Děti 3-12 let (do 12 let v den odjezdu) výpočet ceníku děti 3-12 let.
4. Děti starší 12 let podléhají kalkulaci ceníku pro dospělé v den odjezdu.
5. Hotelový host nesmí převést pokoj na třetí osoby, a to ani v případě, že doba, za kterou zaplatil platbu za pobyt, neuplynula.
6. Hosté, kteří nejsou registrováni v Imperiall Resort & MediSpa, mohou zůstat v Lux Room/Cottage od 8:00 do 22:00.
7. Objekt může odmítnout přijmout hosta, který během předchozího pobytu hrubě porušil Pravidla, zejména tím, že způsobil škodu na majetku nebo majetku Hostů, škodu Hostovi, zaměstnancům zařízení nebo jiným osobám pobývajícím v zařízení.
8. Hotel si vyhrazuje právo účtovat předběžnou autorizaci kreditní karty při check-inu nebo účtovat zálohu v hotovosti za celý pobyt.
9. Rezervace se nazývá garantovaná, pokud je záloha ve výši 30% z hodnoty zaplacena do 3 dnů od data rezervace. Žádný vklad nesmí mít za následek zrušení.
10. V případě rezignace hosta se záloha nevrací.
11. Hosté hotelu Imperiall Resort & MediSpa jsou povinni uhradit celý pobyt uvedený v rezervaci v den příjezdu.
12. Středisko nevrací zaplacený poplatek v případě zkrácení pobytu hostem během jeho pobytu, ledaže by zkrácení pobytu bylo způsobeno zaviněním nemovitosti.
§3 POPLATKY ZA SLUŽBY V CHATÁCH LUX
Host je povinen uhradit náklady na svůj pobyt a veškeré služby a zboží objednané nebo použité během pobytu, jakož i využití služeb, nejpozději při odhlášení z Imperiall Resort & MediSpa. V době odhlášení jsou stanoveny náklady na užívání související s pobytem, tj. Náklady na služby - pokud jsou tyto služby používány v daném místě a host je použil.
Tyto náklady se stanoví na základě údajů o měřidlech spotřeby elektrické energie a s takovou přesností, jakou umožňuje odečet měřidel, v souladu s jednotkami a podjednotkami běžně používanými při obchodování. Odečty se provádějí při check-inu a odhlášení na recepci nebo na dálku, pokud má zařízení technické možnosti umožňující tuto formu odečtů.
V případě nezaplacení všech poplatků souvisejících s pobytem je Poskytovatel služeb oprávněn účtovat Hostovi veškeré služby a zboží poskytnuté v jeho prospěch.
§5 SLUŽBY
1. Zařízení poskytuje služby podle své kategorie a standardu.
2. V případě výhrad ohledně kvality služeb je Host požádán, aby je neprodleně nahlásil na recepci, což zaměstnancům umožní zlepšit úroveň poskytovaných služeb.
3. Ubytovací zařízení je povinno hostům poskytnout:
- podmínky odpočinku hosta v souladu s prezentovanými nabídkami
-zabezpečení pobytu, včetně důvěrnosti informací o hostovi, profesionální a zdvořilé služby
-Úklidová služba: Pokoje Standard a Lux Cottages jsou uklízeny do 18:00, každý druhý den pobytu;
- provádění nezbytných oprav zařízení během nepřítomnosti hosta a v případě jeho přítomnosti pouze tehdy, pokud dá svůj souhlas a přání
- v maximální možné míře poskytnout další Lux/Room Cottage nebo jinak zmírnit nepříjemnosti, kdy závady vzniklé v Chatě Lux/Pokoj nebude možné odstranit.
4. Na požádání hosta poskytuje centrum zdarma následující služby:
- poskytování informací týkajících se pobytu a cestování,
- uložení peněz a cenností během pobytu hosta v centru,
- uložení zavazadel hostů odbavených v rezortu.
5. Ubytovací zařízení si vyhrazuje právo změnit čas, formu a místo jídla obsaženého v balíčku.
§6 ODPOVĚDNOST HOSTA
1. Děti do 12 let by měly být v prostorách střediska pod neustálým dohledem zákonných zástupců. Zákonní zástupci nesou materiální odpovědnost za jakoukoli škodu způsobenou jednáním dětí.
2. Host Centra nese plnou materiální odpovědnost za případné poškození nebo zničení zařízení a technického vybavení způsobené jeho zaviněním nebo zaviněním návštěvníků. Rezort si vyhrazuje právo účtovat kreditní kartu nebo přiřadit výhody pobytu hosta za škodu způsobenou během pobytu nebo po jeho odjezdu. K úhradě škody bude vystavena faktura s DPH, která je základem pro vypořádání závazků.
3. V případě porušení ustanovení Pravidel může Centrum odmítnout poskytovat služby osobě, která je porušuje. Tato osoba je povinna neprodleně vyhovět požadavkům střediska, zaplatit stávající dávky, uhradit případnou škodu a opustit Centrum
4. Každý host, který opustí Lux Room/Cottage, by měl z bezpečnostních důvodů vypnout televizor, zhasnout světlo, vypnout kohoutky a zamknout dveře klíčem a nechat je na recepci.
5. Z důvodu požární bezpečnosti je zakázáno používat ohřívače, elektrické žehličky, sporáky a jiná podobná zařízení, která nepředstavují vybavení v apartmánech/Lux/pokojích.
§7 DOPLŇKOVÉ SLUŽBY A SLUŽBY
1. Hotel poskytuje služby podle své kategorie a standardu.
2. V případě rezervací ohledně kvality služeb je prosím co nejdříve nahlaste na recepci, což nám umožní rychle reagovat a zlepšit úroveň poskytovaných služeb.
3. Hotel poskytuje: podmínky pro plný a neomezený odpočinek Hosta, bezpečnost pobytu, včetně zachování důvěrnosti informací o Hostovi, s výjimkou případů, kdy jejich poskytnutí vyplývá ze zákonem uložené povinnosti; profesionální a zdvořilý servis, úklid pokoje a provedení nezbytné opravy vybavení během nepřítomnosti hosta a v případě jeho přítomnosti pouze tehdy, pokud dá svůj souhlas a přání, pokud je to možné, jinou místnost nebo jinak zmírnit nedostatek Pohodlí, když vady v místnosti nelze odstranit.
4. Hotel má právo účtovat hostovi škodu způsobenou podle ceníku zařízení tvořícího přílohu 1 k předpisům.
5. Bez ohledu na ceník vybavení si Hotel vyhrazuje právo na individuální a samostatné ocenění škod v závislosti na rozsahu prací nezbytných k odstranění škod dle ceníku škod a doplňkových prací tvořících přílohu č. 2 k předpisům.
6. Host by měl informovat recepci hotelu o vzniku škody ihned po jejím zjištění.
7. Pokaždé, když host opustí místnost, by měl zkontrolovat zavření dveří. Kromě toho je host povinen při check-outu vrátit klíč/kartu na recepci.
8. Z důvodů požární bezpečnosti je zakázáno používat ohřívače, elektrické žehličky a jiná podobná zařízení, která nepředstavují vybavení hotelového pokoje v pokojích.
§8ODPOVĚDNOST HOTELU
Středisko odpovídá za ztrátu nebo poškození věcí, které přinesla osoba využívající svých služeb v rozsahu uvedeném v čl. 846-849 občanského zákoníku, pokud se strany nedohodnou jinak.
2.Host je povinen informovat recepci Centra o vzniku škody ihned po jejím zjištění.
Odpovědnost střediska za ztrátu nebo škodu na penězích, cenných papírech, cennostech nebo předmětech vědecké nebo umělecké hodnoty je omezena, pokud tyto položky nejsou uloženy do recepční zálohy.
4. Středisko nenese odpovědnost za poškození nebo ztrátu automobilu nebo jiného vozidla patřícího Hostovi.
§9 NÁVRAT ZBÝVAJÍCÍCH VĚCÍ
1. Položky osobní potřeby, které v Apartmánu/Pokoj/Chalupě Lux odjíždějícím Hostem zanechá, budou zaslány zpět na adresu uvedenou hostem na jeho náklady. V případě, že taková dispozice nebude přijata, Centrum uloží tyto položky po dobu 1 měsíce.
§10 STÍŽNOSTI
1. Hosté mají právo podat stížnost v případě zjištění nedostatků v kvalitě poskytovaných služeb.
2. Veškeré stížnosti přijímá recepce.
3. Stížnost by měla být podána ihned po zjištění nedostatků ve standardu poskytovaných služeb.
Datum vydání: 2023
§11 ANIMACE
1. Je zakázáno vyjímat hračky z místa hry.
2. Před hraním musí být děti zbaveny všech druhů ostrých předmětů (klíče, řetízky, náušnice atd.), Které mohou jakýmkoli způsobem ohrozit jejich bezpečnost během hry.
3. Děti do 5 let musí být přivedeny a vyzvednuty rodiči nebo opatrovníky. Ponechány bez dozoru, jsou na výhradní odpovědnost rodičů (opatrovníků).
4. Služba si vyhrazuje právo zkrátit pobyt dítěte v případě jeho agresivního chování, které ohrožuje bezpečnost pobytu ostatních účastníků hry.
5. Herna neodpovídá za účinky vyplývající z konzumace předmětů přivedených dětmi nebo opatrovníky do herny.
6. Herna nenese odpovědnost za škody vyplývající z nedodržení ustanovení těchto předpisů.
§12 DODATEČNÁ USTANOVENÍ
1. Středisko přijímá přítomnost psů. Psi se mohou ubytovat v Lux Cottages za příplatek. Majitel psa je však povinen jej udržovat tak, aby nepředstavoval hrozbu pro ostatní hosty a zaměstnance. Host je povinen odstranit veškeré nečistoty, které zvíře zanechalo v prostorách Centra.
2. V Lux Rooms/Cottages nelze skladovat nebezpečné zboží — zbraně a střelivo, hořlavé, výbušné a osvětlovací materiály.
3. V hlavní budově, pokojích, chatkách Lux a venkovních terasách je úplný zákaz kouření. Kouření pouze ve vyhrazených prostorách. Nedodržení zákazu se rovná tomu, že host souhlasí s úhradou nákladů na dearomatizaci ve výši 1000 zlotých.
4. Je zakázáno provádět akvizice a externí prodej v areálu.
5. Je zakázáno vydávat nadměrný hluk v prostorách, způsobovat nepříjemné pachy nebo jiné věci, které zasahují, poškozují nebo obtěžují ostatní hosty zařízení.
6. Hostům není dovoleno provádět žádné změny v Lux pokojích/chatách a jejich vybavení, s výjimkou mírného přeskupení nábytku a vybavení, aniž by to ovlivnilo jejich funkčnost a bezpečnost používání.
7. Host v Centru je povinen po celou dobu pobytu nosit identifikační pás vydaný na recepci v den příjezdu. Ztráta, ztráta nebo zničení, stejně jako zpřístupnění identifikačního náramku ostatním, vám zabrání v plném využívání našich služeb. Poplatek za opakované přijetí identifikačního náramku je 20 PLN.
8. Opat za ztrátu karty do hotelového pokoje nebo klíče od pokoju/chaty Lux/Apartmán je 50 PLN.
9. Pohybování/drobné vybavení: v případě nepřítomnosti bude hostovi účtován poplatek dle ceníku:
10. Dodatečná výměna ručníku/županu/ložního prádla - příplatek dle ceníku.
11. Stálé vybavení: v případě poškození nese Host plnou finanční odpovědnost v souladu s ceníkem nákupu nebo opravy.
12. Hotel má noční ticho od 23:00 do 7:00 ráno.
13. Vstupní brány do areálu jsou otevřeny od 07:00 do 22:00.
14. Imperiall Resort & MediSpa si vyhrazuje právo změnit provozní dobu servisních míst zařízení.
Poznámka
1. Přečtěte si naše zásady ochrany osobních údajů.
ul. Północna 6, Sianożęty
78-111 Ustronie Morskie